Vragen over levertijd

Vragen over levertijd

Verzendkosten

Bij De K9 shop zijn de bezorg en afhandelkosten €3,90

Levertijden

Uitverkochte producten kunt u niet in uw winkelwagen plaatsen en dus niet kopen. De producten die u bij ons kunt bestellen zijn op voorraad. Iedere dag worden de bestellingen van de dag ervoor verwerkt. Binnen 5 werkdagen na verwerking van uw betaling wordt de bestelling bij u bezorgt door PostNL. Uw bestelling word in behandeling genomen als het blijkt dat u heeft betaald.

Levering bij meerdere artikelen

Wij doen ons best als u meerdere artikelen bestelt heeft om alles in één keer bij u te laten bezorgen.

Volgen van uw bestelling.

U kunt de status van uw bestelling volgen in uw account. PostNL bezorgt onze bestellingen. Het PostNL verzendnummer staat in de bestelstatus van uw bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL het verzendtraject van uw pakket volgen.

Buitenlands afleveradres

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande bezorgtijden als indicatie.

Uiteraard is het bovenstaande een indicatie van de PostNL en kunnen wij u op basis van deze tabel geen garantie verlenen t.a.v. de bezorging.

Vertraging tijdens verzending In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. U krijgt bij de verzending ook een PostNL verzendnummer. Met dat nummer kunt u uw pakket via de site van PostNL (http://www.PostNL.com/nl) volgen. Heeft u uw bestelling 5 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met ons via info@k9shop.nl. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Verzendkosten

Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en België € 3.90 per bestelling. Voor verzendingen naar een adres buiten Nederland, Duitsland of België betaalt u de verzendkosten zoals in onderstaand schema staan aangegeven.

Verzending van uw bestelling

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. In uw Bestelstatus ziet u, als uw pakket is verzonden, een PostNL verzendnummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de site van de PostNL http://www.PostNL.com/nl/ het verzendtraject van uw pakket volgen.


Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden

Wij doen onze best om alles in één keer bij u te laten bezorgen. Het kan gebeuren dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wordt verwerkt’. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met ons.

Een bestelling voor een buitenlands adres

U kunt alle artikelen in het buitenland laten bezorgen. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt. Buiten de Europese Unie zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Bezorg- en levertijd

Op onze productpagina's vindt u de levertijd van alle artikelen. Dit is de tijd die wij nodig hebben om het product te versturen. De bezorgtijd is de tijd die de bezorgdienst nodig heeft om het pakket bij u thuis te brengen. Voor Nederland is de bezorgtijd bij de levertijd inbegrepen. Voor het buitenland moet de aangegeven bezorgtijd bij de levertijd worden opgeteld om te berekenen wanneer u het bestelde artikel kunt verwachten. Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden onderstaande bezorgtijden als indicatie.